مرکز تعمیر کولر گازی پاناسونیک

اینکه کولر گازی پاناسونیک شما چه مدلی می باشد و یا آن را از کجا خریده اید مهم نمی باشد. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه  مجاز دیبا پشتیبان آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات کولر گازی پاناسونیک شما با تعهد کامل می باشند.

تخصصی ترین مرکز خدمات تعمیرات کولر گازی پاناسونیک

تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما

تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار

6 ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی کولر گازی اسپلیت پاناسونیک در سریعترین زمان ممکن به محل شما

مرکز تعمیرات کولر گازی پاناسونیک

تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان مرکز تعمیرات کولر گازی پاناسونیک بصورت شبانه روزی در 7 روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر کولر گازی پاناسونیک آماده ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. تعمیرگاه دیبا پشتیبان دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات اسپلیت پاناسونیک در انواع مدل ها توسط دیبا پشتیان بعنوان مرکز تعمیرات پاناسونیک آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات کولر گازی پاناسونیک

این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه PANASONIC می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی انواع کولر گازی از جمله اسپیلت پاناسونیک و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

تعمیرات کولر گازی شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل کولر گازی پاناسونیک خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

گارانتی سرویس و تعمیرات

اگر خرابی مجدد اسپلیت پاناسونیک شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه دیبا پشتیبان تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی دیبا پشتیبان تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات کولر گازی پاناسونیک خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر کولر گازی پاناسونیک شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

آیا ما نمایندگی تعمیرات کولر گازی پاناسونیک می باشیم؟

شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان یکی از با سابقه ترین مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است که با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات دهی به شما عزیزان میباشد. مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه  کلیه برندهای لوازم خانگی از جمله پاناسونیک، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران میباشد. توجه داشته باشید که ما به عنوان نمایندگی تعمیرات کولر گازی پاناسونیک فعالیت نمی کنیم و زیر نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی به صورت رسمی و قانونی خدمات خود را ارائه می دهیم. شما برای تماس با نمایندگی اصلی تعمیرات کولر گازی اسپلیت پاناسونیک خود باید از روی کارت گارانتی که در داخل دستگاه وجود دارد، با این مراکز تماس بگیرید.
لازم به ذکر است که برخی شرکت ها برای کسب درآمد بیشتر و سودجویی شرکت خود را با عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات کولر گازی پاناسونیک معرفی می کنند و با این عنوان هزینه های بالا و غیر قانونی از مشتری دریافت می‌نمایند.

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات کولر گازی پاناسونیک

استفاده کنندگان از کولرهای گازی پاناسونیک ممکن است با مشکلاتی در هنگام استفاده از دستگاه خود روبرو شوند که آنها را وادار کند با مرکز تعمیرات یا تعمیرات پاناسونیک تماس بگیرند. در ادامه به اختصار به برخی از مهمترین و شایع ترین مشکلات موجود در کولرهای گازی پاناسونیک، اشاره شده است.

پایین آمدن عملکرد

پایین آمدن عملکرد کولر به دلیل کثیف شدن فیلتر هوا

کاهش سرمایش کولر گازی

کاهش سرمایش کولر گازی به دلیل نشتی گاز و یا عملکرد ضعیف کندانسور

خاموش شدن کولر

خاموش شدن کولر و یا طبق برنامه نبودن عملکرد دستگاه به دلیل خراب شدن برد اصلی

خاموش و روشن شدن

خاموش و روشن شدن گهگاهی دستگاه به دلیل مشکل در سیم کشی و بالا آمدن آمپر

سرریز شدن آب از پنل داخلی

سرریز شدن آب از پنل داخلی کولر به دلیل مسدود شدن راه آب خروجی

وجود برفک روی لوله ها

وجود برفک روی لوله ها یا کندانسور به دلیل کاهش میزان شارژ گاز و یا کثیف بودن فیلترها

صدای غیر عادی یا لرزش

صدای غیر عادی یا لرزش به دلیل مشکل در برد اصلی، کندانسور و یا فن کولر

روشن نشدن کولر

روشن نشدن کولر به دلیل وجود مشکل در ترموستات

کار نکردن فن پنل داخلی

کار نکردن فن پنل داخلی به دلیل مسدود شدن یا کثیف شدن فیلتر

ارور ها و کدهای خطای متداول کولر گازی پاناسونیک

در زیر فهرست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های کولر گازی اسپلیت های پاناسونیک که گاهی تماس با مرکز تعمیرات پاناسونیک را ضروری می سازد آورده شده‌اند:

  • ارور چراغ شماره 2، 3، 4، 6، 7: اشکال در نبود اتصال بین یونیت داخلی و خارجی.
  • ارور چراغ شماره 2، 3، 7: اشکال در موتور فن DC.
  • ارور چراغ شماره 2، 5، 7: بخش داخلی یا بیرونی قطع است.
  • ارور چراغ شماره 3، 4، 5، 6: اشکال در سیستم برد.
  • ارور چراغ شماره 3، 4، 6، 7: اشکال در نبود اتصال بین یونیت داخلی و خارجی.
  • ارور چراغ شماره 3، 5، 7: سنسور پایپ داخلی.
  • ارور چراغ شماره 4، 5، 7: اشکال در عملکرد کنترل از راه دور.
  • ارور چراغ شماره 5، 7: سنسور دمای داخلی.
  • ارور چراغ شماره 7: اشکال در کلید شناور لوله برگشت.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از کولر گازی پاناسونیک

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر کولر گازی اسپیلت پاناسونیک توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

  • اطراف کولر گازی را به طور مناسب درزگیری کنید و آن را از معرض تابش مستقیم خورشید دور نگه دارید.
  • در هنگام روشن کردن دستگاه در و پنجره ها را ببندید.
  • از وسایل خانگی گرمازا مانند اجاق گازو سماور، لامپ رشته ای و غیره در هنگام روشن بودن کولر گازی کمتر استفاده کنید.
  • از کولر گازی تمام وقت و با تمام قدرت استفاده نکنید.
  • فیلترهای کولر را هر چند وقت یکبار تمیز کنید.
  • از کولر آبی و کولر گازی همزمان استفاده نکنید.

به منظور اطمینان از کم نشدن گاز دستگاه آن را به طور سالیانه از طریق تماس با مرکز تعمیرات کولر گازی پاناسونیک  نمایید.

هزینه های سرویس و تعمیر کولر گازی پاناسونیک

اگر کولر گازی پاناسونیک شما با یکی از خطاها و یا مشکلات گفته شده در بالا روبرو شد، لازم است که هر چه سریعتر با مرکز تعمیرات اسپلیت پاناسونیک تماس بگیرید. به منظور تعمیر دستگاه، پس از تماس با یکی از شعب نمانیدگی مجاز تعمیرات پاناسونیک دیبا پشتیبان ایرانیان، مشاوره تلفنی ای با یکی از متخصصان شرکت، به منظور کسب اطلاعات لازم و ارائه راهنمایی انجام می گیرد. در صورتی که مشکل جدی ای وجود نداشته باشد با راهنمای متخصصان شرکت مشتری خود قادر به رفع مشکل خواهد بود. در غیر این صورت، با ثبت درخواست مشتری، تکنسین های آموزش دیده ما، ظرف حداکثر ۲ ساعت در محل حاضر شده و به سرویس و تعمیر دستگاه اقدام خواهند کرد. لازم به ذکر است که تعمیرات، با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود. بعلاوه، همه هزینه های نصب، سرویس، تعمیرات و تعویض قطعات بر طبق مصوبه اتحادیه و البته پس از اعمال تخفیف های مورد نظر محاسبه خواهد شد.

برخی از ویژگی های کولر گازی اسپلیت های PANASONIC

پاناسونیک( Panasonic ) با نام پیشین ماتسوشیتا شرکت الکترونیکی ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در کادوما،اوساکا قرار دارد. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تحت نام ماتسوشیتا تأسیس شد و در طول سال‌های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکت‌های بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار دارد، که به‌عنوان غول‌های صنایع الکترونیکی جهان شناخته می‌شوند. پاناسونیک یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی تجهیزات و لوازم الکترونیکی از جمله لوازم خانگی در دنیا است که یکی از شاخصترین آنها کولر گازی ها می باشد. از ویژگی های کولر گازی اسپلیت های جدید پاناسونیک می توان به دارای دو فیلتر دو مرحله ای با نام های Easy Filter و virus doctor، قرار گرفتن فیلتر Easy در روی دستگاه، کیفیت ساخت بالا، سیستم عیب یاب اتومات و هوشمند و قدرت پرتاب باد در حدود 14 متر اشاره نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *