خدمات تعمیر کولر گازی هایسنس

اینکه کولر گازی هایسنس شما چه مدلی می باشد و یا آن را از کجا خریده اید مهم نمی باشد. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات کولر گازی هایسنس شما با تعهد کامل می باشند.

تخصصی ترین مرکز خدمات تعمیرات کولر گازی هایسنس

تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما

تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار

6 ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی کولر گازی اسپلیت هایسنس در سریعترین زمان ممکن به محل شما

مرکز تعمیرات کولر گازی هایسنس

تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان مرکز تعمیرات کولر گازی هایسنس بصورت شبانه روزی در 7 روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر کولر گازی هایسنس آماده ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. تعمیرگاه دیبا پشتیبان دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات اسپلیت هایسنس در انواع مدل ها توسط دیبا پشتیان بعنوان مرکز تعمیرات هایسنس آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

مزایای استفاده از  خدمات تعمیرات کولر گازی هایسنس

این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه hisense می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی انواع کولر گازی از جمله اسپیلت هایسنس و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

  • دیگر نگران حمل و نقل کولر گازی هایسنس خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه  نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.
  • اگر خرابی مجدد اسپلیت هایسنس شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه دیبا پشتیبان تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی دیبا پشتیبان تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.
  • پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات کولر گازی هایسنس خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.
  • مدت زمان تعمیر کولر گازی هایسنس شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

    آیا ما نمایندگی تعمیرات کولر گازی هایسنس می باشیم؟

    شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان یکی از با سابقه ترین مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است که با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات دهی به شما عزیزان میباشد. مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه  کلیه برندهای لوازم خانگی از جمله هایسنس، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران میباشد. توجه داشته باشید که ما به عنوان نمایندگی تعمیرات کولر گازی هایسنس فعالیت نمی کنیم و زیر نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی به صورت رسمی و قانونی خدمات خود را ارائه می دهیم. شما برای تماس با نمایندگی اصلی تعمیرات کولر گازی اسپلیت هایسنس خود باید از روی کارت گارانتی که در داخل دستگاه وجود دارد، با این مراکز تماس بگیرید.
    لازم به ذکر است که برخی شرکت ها برای کسب درآمد بیشتر و سودجویی شرکت خود را با عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات کولر گازی هایسنس معرفی می کنند و با این عنوان هزینه های بالا و غیر قانونی از مشتری دریافت می‌نمایند.

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات کولر گازی هایسنس

  • استفاده کنندگان از کولرهای گازی هایسنس ممکن است با مشکلاتی در هنگام استفاده از دستگاه خود روبرو شوند که آنها را وادار کند با مرکز تعمیرات یا خدمات تعمیرات هایسنس تماس بگیرند. در ادامه به اختصار به برخی از مهمترین و شایع ترین مشکلات موجود در کولرهای گازی هایسنس، اشاره شده است.
  • اگر کولرگازی شما باد خنک نمیدهد
  • عدم سرما در اسپیلت میتواند مشکلات متفاوتی داشته باشد 1 : کمپرسور از کار افتاده باشد 2 :شارژگاز نیاز داشته باشد 3 : برد الکترونیکی دستگاه خراب شده باشد 4 : کنترل دستگاه در درجه مناسبی تنظیم نشده باشد.
  • اگر از اسپیلت شما آب چکه می کند
  • میتواند مشکلاتی اعم از 1 : گاز کم داشته باشد ، باعث زدن برفک روی اواپراتور میشود که به وسیله فن پرتاب میشه یا آب شده و سپس چکه میکند 2 : سوراخ بودن شلنگ یا حوضچه 3 :شکستگی حوضچه 4 :گرفتگی شلنگ دریم را داشته باشد.
  • اگر اسپیلت شما صدا میدهد
  • به احتمال زیاد مشکل می تواند از فن یا پروانه فن یا بلیور فن باشد.
  • اگر کولرگازی شما کار نمیکند
  • محل مورد استفاده برق ندارد یا سه شاخه معیوب است یا سیمهای برق ورودی کولرگازی معیوب است. .
  • اگر سرمای کولر مطلوب است ولی به هنگام کار صدای نا هنجاری از آن به گوش میرسد
  • برای رفع عیب به موارد زیر دقت کنید:محل قرار گرفتن کولرگازی را تنظیم نمایید .پیچهای کانالها ، دریچه های هوا و یا سایر قسمتها شل شده اند .پیچهای کمپرسور شل شده اند .لاستیکهای لرزه گیر موتور خراب شده اند .لوله ها به هم و یا به بدنه می سایند .
  • قسمتی از اواپراتور برفک زده است و سرمای کولرگازی کم شده است
  • علت :گاز کولر کم شده است .داخل لوله ها کثیف هستند .صافی اواپراتور یا بیرون اواپراتور کثیف است .لاستیکهای لرزه گیر کمپرسور ، خراب شده اند .کمپرسور معیوب است .
  • اگر دستگاه کولرگازی شما به هیچ عنوان کار نمیکند و حتی چراغهای روی دستگاه داخلی روشن نمیشود
  • علت :پریز مصرفی برق ندارد و یا برق اصلی قطع میباشد .دوشاخه برق دستگاه و کابل رابط بین دستگاه داخلی و خارجی قطع میباشد .بورد الکترونیکی خراب است .فیوز حرارتی ترمینال دستگاه داخلی و بیرونی قطع میباشد .
  • اگر سرمای اتاق زیاد شده است و با آن دمایی که تنظیم کرده اید تطابق ندارد
  • ترمستور اتاق از محل خود بیرون آمده و یا معیوب شده است .بورد الکترونیکی معیوب است و با روشن شدن کولر در بعضی مدلها بلافاصله فرمان کمپرسور وصل میگردد .
  • اگر دستگاه داخلی شما کار نمیکند ولی فن موتور و چراغهای یونیت داخلی روشن میشود
  • کابل ارتباطی بین دستگاههای بیرونی و داخلی قطع میباشد.یا کنتاکتور فرمان کمپرسور خراب میباشد .فیوز 5 آمپر دستگاه خارجی در بعضی مدلها قطع میباشد .بورد الکترونیکی قطع میباشد .

ارور ها و کدهای خطای متداول کولر گازی هایسنس

در زیر فهرست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های کولر گازی اسپلیت های هایسنس که گاهی تماس با مرکز تعمیرات هایسنس را ضروری می سازد آورده شده‌اند:

مدل ایستاده

  • کد خطا 64
  • شرح خطا: اشکال در ارتباط بین یونیت داخلی و یونیت خارجی.
  • کد خطا 73
  • شرح خطا: ایراد در برد پنل.
  • کد خطا 80
  • شرح خطا: ایراد در برد دیسپلی.
  • کد خطا 81
  • شرح خطا: خطای سنسور اتاقی.
  • کد خطا 83
  • شرح خطا: خطای سنسور لوله.
  • کد خطا E7
  • شرح خطا: مشکل در کابل های ارتباطی بین دو یونیت داخل و خارج می باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده.

مدل ایستاده 36-48-60 هزار

  • کد خطا 64
  • شرح خطا: مشکل در اتصال و یا کابل های ارتباطی بین دو یونیت داخل و بیرونی می باشد.
  • کد خطا 80
  • شرح خطا: اشکال این خطا مربوط است به دیس پلی برد پنل – تعویض برد پنل.
  • کد خطا 81
  • شرح خطا: پیغام خطا از سنسور روم اتاق می باشد – چک کردن مقدار اهم سنسور و تعویض آن – سیم کشی چک شود.
  • کد خطا 83
  • شرح خطا: این خطا مربوط میشود به سنسور لوله کابل – بررسی مقدار اهم سنسور و چک کردن سیم های مرتبط به آن – تعویض سنسور و در آخر ایراد از برد.
  • کد خطا ER
  • شرح خطا: مشکل خطا از ارتباط بین برد اصلی و برد پنل می باشد – سیم های ارتباطی بین برد چک شود و در آخر خرابی از مدار برد الکترونیک.

مدل معمولی

  • کد خطا 1
  • شرح خطا: مشکل خطا از سنسور کویل واحد خارجی دستگاه می باشد – بررسی مقدار اهم سنسور و تعویض آن – سیم کشی چک شود.
  • کد خطا 10
    شرح خطا: علت خطا از عدم برقراری ارتباط بین پنل و واحد خارجی می باشد – سیم کشی چک شود.
  • کد خطا 11
  • شرح خطا: علت خطا از مدار برد اصلی EEPROM پاک شدن برنامه و برنامه ریزی مجدد.
  • کد خطا 13
  • شرح خطا: پیغام خطا از دمای زیاد گاز در تخلیه کمپرسور دستگاه می باشد.
  • کد خطا 14
  • شرح خطا: این ارور مربوط می شود به سنسور حسگر دمای کارکرد واحد خارجی دستگاه – بررسی مقدار اهم سنسور و تعویض آن.
  • کد خطا 15
  • شرح خطا: مشکل خطا از دمای بالای محفظه کمپرس می باشدبس.
  • کد خطا 16
  • شرح خطا: علت خطا از کنترل ضد انجماد و یا اضافه بار می باشد.
  • کد خطا 18
  • شرح خطا: علت این ارور مربوط است به عدم امکان راه اندازی کمپرسور دستگاه.
  • کد خطا 19
  • شرح خطا: پیغام خطا از عدم سیگنال مناسب به کمپرسور می باشد – برد و سیم کشی بررسی شود.
  • کد خطا 2
  • شرح خطا: مشکل خطا از سنسور دمای کمپرسور می باشد – مقدار اهم سنسور مربوط به دما کمپرسور چک شود – سیم کش بررسی شود.
  • کد خطا 3
  • شرح خطا: علت ارور مربوط می شود به ترانس ولتاژ.
  • کد خطا 33
  • شرح خطا: این خطا مربوط می شود به سنسور دمای محیط داخلی – مقدار اهم سنسور چک شود – سیم های مرتبط به سنسور بررسی شود – تعویض سنسور و در آخر ایراد از مدار برد.
  • کد خطا 34
  • شرح خطا: مشکل این خطا از سنسور کویل داخلی می باشد – سیم کشی چک شود – بررسی مقدار اهم سنسور و تعویض آن – ممکن است خرابی از مدار برد هم باشد.
  • کد خطا 36
  • شرح خطا: اشکل خطا از عدم ارتباط بین برد پنل و واحد خارجی دستگاه.
  • کد خطا 39
  • شرح خطا: علت ارور مربوط است به خرابی در فن داخلی.
  • کد خطا 4
  • شرح خطا: این خطا مربوط می شود به ترانس جریان.
  • کد خطا 5
  • شرح خطا: پیغام خطا خطای IPM می باشد.
  • کد خطا 6
  • شرح خطا: اشکال خطا از کاهش و یا افزایش ولتاژ برق می باشد.
  • کد خطا 7
  • شرح خطا: این خطا مربوط است به خرابی در کابل ارتباط داخلی.
  • کد خطا 8
  • شرح خطا: مشکل خطا کنترل اضافه جریان.
  • کد خطا 9
  • شرح خطا: اشکال ارور کنترل حداکثر جریان کارکرد می باشد.
  • کد خطا E4
  • شرح خطا: موتور فن داخلی.
  • کد خطا EA
  • شرح خطا: ارتباط بین برد و دیسپلی داخلی.
  • کد خطا ER
  • شرح خطا: ارتباط بین برد و دیسپلی داخلی.
  • کد خطا FC
  • شرح خطا: کثیفی کولر – فیلتر پنل یا اواپراتور های داخلی یا بیرونی کثیف است – بعد از تمیز کردن برد را ریست کنید.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از کولر گازی هایسنس

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر کولر گازی اسپیلت هایسنس توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

  • اطراف کولر گازی را به طور مناسب درزگیری کنید و آن را از معرض تابش مستقیم خورشید دور نگه دارید.
  • در هنگام روشن کردن دستگاه در و پنجره ها را ببندید.
  • از وسایل خانگی گرمازا مانند اجاق گازو سماور، لامپ رشته ای و غیره در هنگام روشن بودن کولر گازی کمتر استفاده کنید.
  • از کولر گازی تمام وقت و با تمام قدرت استفاده نکنید.
  • فیلترهای کولر را هر چند وقت یکبار تمیز کنید.
  • از کولر آبی و کولر گازی همزمان استفاده نکنید.
  • به منظور اطمینان از کم نشدن گاز دستگاه آن را به طور سالیانه از طریق تماس با مرکز تعمیرات کولر گازی هایسنس نمایید.

هزینه های سرویس و تعمیر کولر گازی هایسنس

اگر کولر گازی هایسنس شما با یکی از خطاها و یا مشکلات گفته شده در بالا روبرو شد، لازم است که هر چه سریعتر با مرکز تعمیرات اسپلیت هایسنس تماس بگیرید. به منظور تعمیر دستگاه، پس از تماس با یکی از شعب نمانیدگی مجاز تعمیرات هایسنس دیبا پشتیبان ایرانیان، مشاوره تلفنی ای با یکی از متخصصان شرکت، به منظور کسب اطلاعات لازم و ارائه راهنمایی انجام می گیرد. در صورتی که مشکل جدی ای وجود نداشته باشد با راهنمای متخصصان شرکت مشتری خود قادر به رفع مشکل خواهد بود. در غیر این صورت، با ثبت درخواست مشتری، تکنسین های آموزش دیده ما، ظرف حداکثر ۲ ساعت در محل حاضر شده و به سرویس و تعمیر دستگاه اقدام خواهند کرد. لازم به ذکر است که تعمیرات، با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود. بعلاوه، همه هزینه های نصب، سرویس، تعمیرات و تعویض قطعات بر طبق مصوبه اتحادیه و البته پس از اعمال تخفیف های مورد نظر محاسبه خواهد شد.

برخی از ویژگی های کولر گازی اسپلیت های hisense

هایسنس شرکت دولتی الکترونیک چینی است، که در زمینه تولید لوازم خانگی بزرگ، دستگاه‌های گیرنده دیجیتال تلویزیون، ترمینال‌های رایانه، تجهیزات تهویه مطبوع، دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت، صندوقها و پایانه‌های فروش فعالیت می‌نماید. شرکت هایسنس در سال ۱۹۶۹ راه‌ اندازی شد و در حال حاضر دارای ۱۳ کارخانه تولیدی در چین و بیش از ۴۰ شرکت تابعه در آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی، اقیانوسیه، اروپا و آفریقا می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر چینگ‌ دائو، جمهوری خلق چین قرار دارد و یکی از محصولات شاخص این شرکت کولر گازی اسپیلت می باشد. از ویژگی های کولر گازی اسپلیت های جدید هایسنس می توان به دارای دو فیلتر دو مرحله ای، قرار گرفتن فیلتر Easy در روی دستگاه، کیفیت ساخت خوب، سیستم عیب یاب اتومات و هوشمند و قدرت پرتاب باد بالا اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *