فروش قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

فروش قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک با گارانتی اصلی شرکت

ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را می‌توان از جمله ماشین لباسشویی‌‌هایی دانست که از لحاظ امکانات و کیفیت دائما با برندهایی مانند سامسونگ و ال جی در رقابت است. یک ماشین لباسشویی جنرال الکتریک از قطعات مختلفی تشکیل شده است تا بتواند عملکرد مناسب را متناسب با درخواست و برنامه مدنظر شما داشته باشد. ماشین لباسشویی از جمله لوازم منزلی است که باید در گذر زمان مورد بازبینی قرار بگیرد تا قطعات آن دچار مشکل نشوند. در صورتی که ماشین لباسشویی شما به صورت دوره‌ای مورد بازبینی قرار نگیرد، ممکن است یک قطعه خراب به بخش‌های دیگر ماشین آسیب بزند. از این رو، باید این قطعات را تعمیر یا تعویض کنید. به همین خاطر، در این مطلب به عنوان برترین مجموعه فروش قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک قصد داریم تا به بررسی قطعات این ماشین بپردازیم.

معرفی دلایل خرابی ماشین لباسشویی و روش‌های مراقبت از آن

معرفی دلایل خرابی ماشین لباسشویی و روش‌های مراقبت از آن

پیش از اینکه به دنبال خرید قطعه مورد نیاز برای تعمیر ماشین لباسشویی خود بروید، بهتر است ابتدا با دلایل احتمالی خرابی آن و البته روش‌های کاهش استهلاک ماشین خود آشنایی پیدا کنید. برای خرابی قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، دلایل مختلفی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به استهلاک طبیعی قطعات، خرابی سیم‌کشی و استفاده غیراصولی اشاره کرد.

در برخی مواقع که چندین سال از کارکرد ماشین لباسشویی شما گذشته است، قطعات ماشین دیگر بازده قبلی خود را نخواهند داشت و از این رو در گذر زمان خراب می‌شوند. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است به صورت دوره‌ای ماشین لباسشویی خود را سرویس کنید.

خرابی سیم‌کشی را نیز می‌توان از جمله دیگر دلایلی دانست که ممکن است به قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک شما آسیب بزند. برای بررسی این موضوع، بهتر است که یک تعمیرکار متخصص در این زمینه، وضعیت سیم‌کشی را بررسی کند.

در آخر، یکی دیگر از دلایل خرابی قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک شما مربوط به استفاده نادرست و غیراصولی از ماشین می‌شود. به عنوان مثال، تصور کنید که ظرفیت ماشین لباسشویی شما 8 کیلوگرم است، اما شما لباس‌هایی با وزن 10 کیلوگرم را در آن قرار می‌دهید. در این صورت، قطعات مختلف ماشین لباسشویی شما ممکن است آسیب جدی ببینند.

مراقبت از ماشین لباسشویی جنرال الکتریک برای کاهش استهلاک

برای جلوگیری از خرابی‌های مداوم در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، پیشنهاد می‌کنیم این بخش را درباره روش‌های مراقبت از آن از دست ندهید. ماشین لباسشویی‌های جدید این برند دارای بردی پشت صفحه نمایش هستند و باید تا حد امکان از رطوبت و خیسی رو بمانند. در این صورت، ممکن است برد شما بسوزد و مجبور باشید که آن را تعویض کنید.

نکته دوم درباره استفاده اصولی و کاهش استهلاک ماشین لباسشویی، توجه به ظرفیت ماشین است. یعنی اگر ظرفیت ماشین لباسشویی شما 6 کیلوگرم است، به هیچ عنوان نباید بیشتر از این میزان را در آن قرار دهید. چرا که این کار آسیب جدی به بخش‌های مختلف ماشین مانند ضربه‌گیر یا فنر وارد می‌کند.

آشنایی با قطعات به‌کار رفته در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

آشنایی با قطعات به‌کار رفته در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

ماشین لباسشویی جنرال موتور از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هرکدام از این قطعات در صورت خرابی نشانه‌هایی را دارند. به عنوان مثال، عدم آب‌گیری ماشین می‌تواند مربوط به خرابی شیر برقی یا پمپ آب باشد که در ادامه قصد داریم تا به آن‌ها بپردازیم. از جمله برخی قطعات این ماشین‌ها نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موتور
  • درام داخلی
  • درام خارجی
  • فیلتر آب
  • شیر برقی
  • پمپ آب

ضربه‌گیر یا فنر ماشین لباسشویی

احتمالا با این مشکل برخورده‌اید که اگر لباس درون ماشین لباسشویی جنرال الکتریک شما کم باشد، ماشین تکان‌های زیادی می‌خورد. البته که این مشکل در زمان‌هایی که ماشین سنگین است نیز ممکن است رخ بدهد.

مشاهده تکان‌های شدید و شنیدن صداهای زیاد از ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در حین کار معمولا مربوط به فنر یا ضربه‌گیر آن می‌شود. در ماشین لباسشویی‌های این برند بسته به ظرفیت و مدل، یک یا دو ضربه‌گیر وجود دارند که ظاهر آن‌ها شبیه به کمک فنر است.

ضربه‌گیر در کنار درام نصب می‌شود و تکان‌های آن را جذب می‌کند. حال اگر این قطعه خراب شده باشد، شما تکان‌های شدیدی را در ماشین لباسشویی خود احساس خواهید کرد. در صورتی که نیاز به تعویض ضربه‌گیر داشتید، این قطعه را می‌توانید از مجموعه ما یعنی برترین مجموعه فروش قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک تهیه کنید.

موتور گردش ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

حتما می‌دانید که در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، لباس‌ها در داخل دیگ یا درام دائما در حال چرخش هستند. اما این قدرت چرخش توسط چه قطعه‌ای ایجاد می‌شود؟ این قطعه، موتور گردش نام دارد که در تمام ماشین لباسشویی‌های امروزی وجود دارد.

موتور گردش وظیفه دارد تا در مواقعی که برد ماشین تعیین می‌کند، درام را به گردش دربیاورد. حال اگر این قطعه خراب شده باشد، شما با مشکلات زیادی مانند عدم شست و شوی لباس‌ها مواجه می‌شوید. در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع، موتور گردش سوخته یا خراب را می‌توان تعمیر کرد و نیازی به تعویض کاملا آن نیست. البته که برای تعمیر موتور نیز باید برخی قطعات تعویض شوند که شما می‌توانید آن‌ها را از مجموعه ما تهیه کنید.

معرفی قطعات درام‌های خارجی و داخلی در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

احتمالا برای شما نیز جای سوال وجود داشته باشد، اما در نظر داشه باشید که ماشین لباسوشی‌های جنرال الکتریک دارای دو دارم هستند که درام کوچک‌تر در درون درام یا دیگ بزرگ‌تر قرار دارد. درام کوچک همان دیگی است که شما لباس‌های خود را در درون آن قرار می‌دهید.

وظیفه درام کوچکتر، نگهداری از لباس شما و گردش برای شست و شوی آن‌ها است. این در حالی است که درام بزرگ‌تر وظیفه دارد تا آب را در محفظه درام کوچک‌تر نگه دارد تا نشتی آب رخ ندهد. درام‌ها معمولا خراب نمی‌شوند و چیزی هم برای تعویض ندارند؛ اما در صورتی که در حین گردش درام صدای جیرجیر را احساس کردید، بهتر است با تعمیرکار متخصص جنرال الکتریک تماس بگیرید تا صدا را بررسی کند.

معرفی شیر برقی آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

برای کنترل میزان آب ورودی به ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، قطعه‌ای در مسیر آب وجود دارد که به آن شیر برقی گفته می‌‎شود. شیر برقی به برد ماشین لباسشویی این امکان را می‌دهد تا بتواند میزان جریان آب ورودی را کنترل کند. در نظر داشته باشید که اگر این قطعه خراب شده باشد، مشکلات متعدد با نشانه‌های مختلفی برای شما به‌وجود خواهند آمد.

از جمله نشانه‌های خرابی شیر برقی آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک می‌توان به عدم آب‌گیری اشاره کرد. در این صورت ماشین لباسشویی شما اگر هوشمند باشد، این مشکل را به صورت کد نمایش خواهد داد. همچنین ممکن است در صورت خرابی شیر برقی، شما با مشکل نشت آب مواجه شوید و این به این معناست که شیر برقی شما باز مانده است و بسته نمی‌شود. در هر دو صورت باید این شیر را تعویض کرد که شما می‌توانید آن را از مجموعه‌های فروش قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک تهیه کنید.

آشنایی با قطعه میکروسوییچ ماشین لباسشویی

یک ماشین لباسشویی جنرال الکتریک ممکن است برخی مواقع و پس از اتمام کار قفل در را برای شما باز نکند. همچنین ممکن است که در برخی مواقع و در حین کار متوجه شوید که در قفل نیست. در این صورت تنها موردی که باید بررسی شود، میکروسوییچ درب است.

میکروسوییچ درب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک وظیفه دارد تا عملکرد درب را به درستی کنترل کند. یعنی اینکه در حین کار، درب ماشین باید قفل و پس از اتمام کار، درب ماشین باید باز باشد. حال اگر این قطعه نتواند به درستی این کار را انجام دهد، به این معناست که باید آن را تعویض کنید. اگر هم نیاز به تهیه این قطعه دارید، کافیست تنها سری به بخش محصولات مجموعه ما یعنی برترین سایت فروش قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک بزنید.

پمپ آب؛ قطعه‌ای کاربردی در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

از جمله دیگر قطعات به‌کار رفته در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک می‌توان به پمپ آب اشاره کرد. پمپ آب قطعه‌ای است که آب ورودی را با فشار وارد درام خارجی می‌کند. اگر این قطعه مشکل داشته باشد، خرابی‌های بسیاری برای ماشین لباسشویی شما به‌وجود خواهد آمد.

اگر پمپ آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خراب شده باشد، شما با مشکلاتی مانند نشتی آب مواجه می‌شوید. همچنین ممکن است در صورت خرابی پمپ، ماشین لباسشویی شما بسیار دیر آب‌گیری کند و از این رو ارور بدهد. به همین خاطر، بهتر است که در صورت مشاهده هریک از این علائم، با یک تعمیرکار متخصص جنرال الکتریک تماس بگیرید تا این مشکل را برای شما رفع کند.

فروش قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک فروش قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک با ضمانت اصالت کالا

فروش قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک با ضمانت اصالت کالا

ماشین لباسشویی جنرال الکتریک از جمله ماشین لباسشویی‌های برتر بازار است که از کیفیت مثال‌زدنی برخوردار می‌باشد. در گذر زمان ممکن است این ماشین با خرابی‌هایی مواجه شود که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم آب‌گیری، قفل نشدن درب، نشتی آب و روشن نشدن ماشین اشاره کرد. در صورت خرابی قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، شما می‌توانید آن‌ها را از مجموعه شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان یعنی برترین سایت فروش قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *