فروش قطعات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

فروش قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک با گارانتی اصلی و شرکتی

یخچال ساید بای ساید توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود که از جمله باکیفیت‌ترین آن‌ها می‌توان به جنرال الکتریک اشاره کرد. برند جنرال الکتریک از جمله قدیمی‌ترین سازندگان لوازم خانگی است که فعالیت خود را از سال 1892 آغاز کرده است. یخچال‌های ساید باید ساید این برند دارای کیفیتی مثال‌زدنی هستند، اما ممکن است که در گذر زمان، این یخچال‌های با مشکلاتی مواجه شوند. از جمله قطعات به‌ کار رفته در ساید بای ساید جنرال الکتریک می‌توان به گیربکس یخ‌ساز، المنت هیتر اوپراتور یا اواپراتور و آبسردکن اشاره کرد که در این مطلب که توسط  شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان به عنوان برترین مجموعه فروش قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک تهیه شده است  قصد داریم تا توضیحاتی درباره این قطعات به شما عزیزان ارائه دهیم.

آیا تعویض قطعات را بهتر است که خودمان انجام دهیم؟

آیا تعویض قطعات را بهتر است که خودمان انجام دهیم؟

بسیاری بر این باور هستند که اگر برای تعمیر یخچال و تعویض قطعات ساید بای ساید، خودشان دست به کار شوند، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند. اما باید در نظر داشته باشید که اگر برای تعمیر یخچال ساید بای ساید، از دانش کافی برخوردار نباشید، ممکن است به‌جای کاهش هزینه‌ها، باعث آسیب‌زدن به قطعه‌ای شوید که هزینه بسیار زیادی دارد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که برای تعویض قطعات ساید بای ساید خود، حتما با یک تعمیرکار مجرب جنرال الکتریک تماس بگیرید.

معرفی قطعات مختلف ساید بای ساید جنرال الکتریک

برای عملکرد صحیح، یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است تا این بخش‌ها در کنار هم بتوانند عملکرد مد نظر شما را ارائه دهند. در نظر داشته باشید که اگر یه صورت دوره‌ای یخچال ساید بای ساید شما مورد بازبینی و سرویس قرار نگیرد، ممکن است یک قطعه که خراب شده است، به بخش‌های دیگر آن مانند کمپرسور آسیب بزند و از این رو شما متحمل هزینه‌های بیشتری شوید. از این رو در ادامه قصد داریم تا برخی قطعات به‌کار رفته در ساید بای ساید جنرال الکتریک را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. از جمله برخی قطعات این یخچال پرطرفدار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کندانسور
  • کمپرسور
  • لولای درب
  • اواپراتور یا اوپراتور
  • شیر انبساط
  • شیر برقی
  • لوله مویین
  • آبسردکن یخچال
  • یخ‌سای گیربکسی
  • المنت هیتر

کندانسور؛ از جمله قطعات مهم به‌‌کار رفته ساید بای ساید جنرال الکتریک

کندانسور فرآیند چگالش گاز را به شکل مایع را انجام می‌دهد. هدف اصلی این قطعه مایع‌سازی گاز مبرد مکیده شده توسط کمپرسور از اواپراتور است. با شروع تراکم، گرما از کندانسور به هوا منتقل می‌شود و تنها در صورتی که دمای میعان بالاتر از دمای محیط باشد، بخار با فشار بالا در کندانسور خنک می‌شود تا دوباره به مبرد مایع تبدیل می‌شود. پس از این فرآیند، مبرد مایع از کندانسور وارد کمپرسور می‌شود.

کمپرسور ساید بای ساید جنرال الکتریک

کمپرسور وظیفه دارد تا بخار کم فشار و دمای پایین را از اواپراتور و از طریق یک خط مکش بیرون بکشد. هنگامی که بخار کشیده شود، توسط کمپرسور فشرده می‌شود و این باعث افزایش دمای بخار می‌شود. وظیفه اصلی کمپرسور، تبدیل بخار با دمای پایین به بخار با دمای بالا برای افزایش فشار است. بخار از کمپرسور به یک خط تخلیه آزاد وارد می‌شود و به کندانسور و اواپراتور می‌رسد.

کمپرسور یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک باید همیشه سالم و بدون مشکل باشد. در غیر این صورت شما با مشکلاتی مانند عدم سرماسازی و ایجاد صداهای ناهنجار مواجه می‌شوید. در نظر داشته باشید که کمپرسور یخچال در بیشتر مواقع تعمیر می‌شود و برخی قطعات داخلی آن باید تعویض شوند. از این رو، شما می‌تواند قطعات کمپرسور مورد نیاز خود را، از مجموعه ما یعنی برترین سایت فروش قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک تهیه کنید.

اواپراتور داخل ساید بای سیاد جنرال الکتریک

پیش از صحبت درباره نحوه کارکرد اواپراتور، اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که در بسیاری از مواقع، تعمیرکاران به اواپراتور، اوپراتور نیز می‌گویند. از اواپراتور برای تبدیل مایع به گاز استفاده می‌شود. در این فرآیند گرما جذب می‌شود و اواپراتور گرما را از فضای یخچال به پمپ حرارتی از طریق مبرد مایع منتقل می‌کند. پس از انتقال، مبرد مایع توسط کمپرسور از اواپراتور از طریق یک خط مکش کشیده می‌شود که مبرد مایع پس از خروج از کویل اواپراتور، به صورت بخار در می‌آید.

شیر انبساط ساید بای ساید جنرال الکتریک

شیر انبساط از جمله قطعات به‌کار رفته در ساید بای ساید‌های جنرال الکتریک است که نقشی حیاتی را ایفا می‌کند. این قطعه معمولا قبل از اواپراتور و در انتهای خط مایع قرار می‌گیرد و شیر انبساط پس از متراکم‌شدن توسط مبرد مایع به آن می‌رسد. با کاهش فشار مبرد، دمای آن کاهش پیدا می‌کند و مایع وارد پمپ اواپراتور یا اوپراتور می‌شود.

در صورتی که شیر انبساط یخچال شما مشکل داشته باشد، روی صفحه نمایش ارورهایی مرتبط با آن را دریافت خواهید کرد. از این رو، باید سریعا برای تعویض این قطعه اقدام کنید که خوشبختانه می‌توان آن را از مراکز فروش قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک تهیه کرد.

گاز داخل کمپرسور

گاز مبرد یک گاز شیمیایی است که نقطi تبخیر بسیار پایینی دارد و به صورت تحت فشار برای خنک کردن هوای اطراف متراکم می‌شود. این گازها تحت فرآیند تبخیر و تراکم مکرر قرار می‌گیرند و در نتیجه تمام گرمای آن خارج شده و دمای داخل واحد سرد می‌شود.

گاز R134A از جمله گازهایی است که امروزه در یخچال ها استفاده می‌شود. از این گاز به عنوان یک مایع تحت فشار استفاده می‌شود که به عنوان گاز برای جذب گرما و خنک کردن دمای داخل یخچال منبسط می‌شود. سپس، گاز گرم شده دوباره از کمپرسور عبور می‌کند تا گرمای از بین برود و پس از آن دوباره تحت فشار قرار می‌گیرد تا به عنوان مایع استفاده شود. دلایل مختلفی وجود دارند که به واسطه آن‌ها گاز یخچال شما خالی می‌شود. از جمله دلایل خالی شدن گاز نیز می‌توان به سوراخی کمپرسور اشاره کرد. در نظر داشته باشید که تزریق گاز یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک به دلیل خطر انفجار حتما باید در محیط باز و توسط افراد مجرب انجام شود.

معرفی آبسردکن یخچال

آبسردکن را می‌توان از جمله بخش‌های ساید بای ساید جنرال الکتریک دانست که کاربرد زیادی نیز دارد. در صورتی که آبسردکن یخچال ساید بای ساید شما مشکل پیدا کردن است، باید موارد مختلفی را بررسی کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلتر آب اشاره کرد.

با گذشت زمان، فیلترهای آب یخچال ناخالصی‌ها را از آبی که فیلتر می‌کنند جمع‌آوری می‌کنند که می‌تواند منجر به تجمع ناخالصی‌ها در داخل خود فیلتر شود. تغییر فیلتر آب احتمالا مشکل فشار کم آب یا عدم خروج آب را برطرف خواهد کرد. در نظر داشته باشید که فیلتر ساید بای سایدهای جنرال الکتریک باید از نوع اصلی باشند که شما در مجموعه فروش قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک، این قطعه اصلی را برای فروش ارائه می‌دهیم.

معرفی قطعه لوله مویین ساید بای ساید جنرال الکتریک

لوله مویرگی یا مویین یکی از بخش‌های دریچه گاز یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک است. از این قطعه معمولا از آن در سیستم‌های تبرید و تهویه مطبوع استفاده می‌شود. لوله مویرگی از لوله مسی با قطر داخلی بسیار کوچک تشکیل شده است و طول آن بسیار زیاد است و تا چندین دور پیچ می‌شود تا فضای کمتری را اشغال کند. قطر داخلی لوله مویین مورد استفاده برای کاربردهای تبرید و AC از 0.5 تا 2.28 میلی متر (0.020-0.09 اینچ) متغیر است. از لوله مویرگی در دستگاه دریچه گاز یخچال، فریزر عمیق، کولر آبی و تهویه مطبوع نیز استفاده می‌شود.

معرفی فن کندانسور مورد استفاده در ساید بای ساید جنرال الکتریک

از فن کندانسور در یخچال‌های بدون برفک که دارای کویل کندانسور در پایین کابینت و داخل محفظه کمپرسور هستند، استفاده می‌شود. هر زمان که کمپرسور کار می‌کند، فن نیز کار می‌کند و هوای خنک اتاق را از طریق توری جلویی می‌کشد و آن را از طریق کویل‌های کندانسور به گردش در می‌آورد و از مشبک جلویی به داخل اتاق بیرون می‌آورد. هوای در گردش به خنک شدن کمپرسور و مبرد در کویل‌های کندانسور کمک می‌کند. همچنین این هوا به تبخیر آب در ظرف تخلیه نیز کمک می‌کند. اگر فن متوقف شود، دمای مبرد افزایش می‌یابد و ممکن است کمپرسور بیش از حد گرم شود. در نهایت ممکن است غذا خراب شود.

در صورتی که فن کندانسور یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک شما خراب شده باشد، ممکن است به بخش‌های دیگر یخچال نیز آسیب برسد. از این رو، پیشنهاد می‌کنیم در صورت خراب این فن، هرچه سریع‌تر آن را از مراکز معتبر فروش قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک تهیه کنید.

تامین و فروش قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک از مرکزی معتبر

تامین و فروش قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک از مرکزی معتبر

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کمپرسور، کندانسور، گیربکس یخ‌ساز، لولای درب، فن اواپراتور، قطعه اواپراتور و فیلتر آب اشاره کرد. در صورتی خراب هریک از این قطعات، شما باید به سرعت آن مشکل را رفع کنید. ما به عنوان برترین مجموعه فروش قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک از هر نوع، آماده ارائه انواع قطعات مورد نیاز شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *