به وب سایت رسمی تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی خوش آمدید
نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری گلدیران

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری گلدیران

اینکه پکیج دیواری گلدیران شما چه مدلی می باشد و یا آن را از کجا خریده اید مهم نمی باشد. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه و نمایندگی مجاز دیبا پشتیبان آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات پکیج دیواری شما با تعهد کامل می باشند.

تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما

تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار

۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی پکیج گلدیران در سریعترین زمان ممکن به محل شما

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری گلدیران

تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان نمایندگی تعمیرات پکیج گلدیران و مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش پکیج گلدیران در انواع مدل بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر پکیج گلدیران آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. تعمیرگاه دیبا پشتیبان دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات پکیج دیواری گلدیران در انواع مدل ها توسط دیبا پشتیان بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات گلدیران آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

 

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز پکیج گلدیران

این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز goldiran می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی پکیج گلدیران و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

تعمیرات پکیج شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل پکیج گلدیران خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

گارانتی سرویس و تعمیرات

اگر خرابی مجدد پکیج گلدیران شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه دیبا پشتیبان تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی دیبا پشتیبان تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات پکیج گلدیران خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر پکیج گلدیران شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات پکیج دیواری گلدیران

پکیج های دیواری یکی از مهمترین وسایل منزل به شمار می‌روند که امروزه در مدل های مختلف ساخته شده و دارای قابلیت های متعددی هستند. پکیج های دیواری تولید شده توسط شرکت گلدیران، اگرچه از بهترین قطعات و بالاترین تکنولوژی برخوردارند اما گاهی در کارکرد خود دچار مشکلات جزیی و یا جدی می شوند. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای پکیج های گلدیران به وجود آید و نیازمند تماس با نمایندگی تعمیرات گلدیران یا خدمات پس از فروش goldiran است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سریع هوا گرفتن رادیاتور ها

این مشکل در صورتی به وجود می آید که منبع انبساط پکیج سوراخ شده باشد و باید تعویض یا جوشکاری شود.

گرم نشدن رادیاتورها

اگر حتی با بالاترین درجه پکیج، ساختمان گرم نمی شود ممکن است پکیج دچار رسوب گرفتگی شده باشد و یا ظرفیت آن برای زیربنای موردنظر کافی نباشد. همچنین ممکن است تعداد پره های رادیاتور ها کم باشد.

کوتاه بودن شعله مشعل پکیج

این مشکل می تواند به دلیل کم بودن یا بسته شدن شیر گاز ورودی پکیج یا پایین بودن فشار کلی گاز ساختمان ایجاد شود که لازم است هر دو مورد بررسی شود.

کم شدن فشار آب گرم مصرفی

این مشکل می تواند دو علت اصلی داشته باشد: رسوب گرفتگی سیستم لوله کشی و شیلنگ های انتقال آب پکیج و یا گرفتگی مبدل دستگاه. در هر دو حالت می توانید از یک تکنسین و تعمیرکار تخصصی گلدیران برای رفع گرفتگی ها و رسوبات کمک بگیرید.

نشت آب از پکیج

وجود مشکل در شیلنگ های آب متصل به دستگاه و یا شیرالات و اتصالات مورد استفاده، شکستگی دستگاه سختی گیر و یا دیگر اتصالات داخلی پکیج می تواند باعث ایجاد این مشکل شود و همه این موارد نیازمند سرویس و تعمیرات تخصصی توسط سرویس کار تخصصی گلدیران است.

وجود صدای اضافه در پکیج

عدم تنظیم شیر برقی گاز پکیج، هوا گرفتن مدار گرمایش، رسوب گرفتگی مدار و مبدلهای حرارتی، خرابی پمپ آب و یا سنسور های حرارتی می‌تواند از علل ایجاد این مشکل باشد و برای برطرف کردن آن لازم است که دستگاه توسط یک تکنسین و تعمیرکار مجرب پکیج دیواری گلدیران سرویس شود.

زنگ زدگی دودکش فلزی

هرگونه زنگ زدگی و پوسیدگی روی دودکش فلزی احتمالاً ناشی از عدم خروج کامل دود از دودکش است. در واقع با سرد شدن سریع بخار آب و عدم خروج کامل دود، لوله زنگ زده و دچار پوسیدگی می شود. برای رفع این مشکل دودکش را از نظرقطر و طول بررسی کرده و از مسدود نبودن مسیر آن اطمینان حاصل کنید.

انفجاری روشن شدن دستگاه

گاهی پکیج به صورت انفجاری و با صدای زیاد روشن می شود و عوامل زیر می تواند باعث ایجاد این مسئله شود: تنظیم نبودن حداکثر فشار گاز شیر برقی گاز دستگاه، تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن تا سطح مشعل، شکستگی الکترود جرقه زن و کابل مربوطه، خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل دستگاه و یا گرفتگی دودکش. لازم است که همه این موارد به طور تخصصی توسط تکنسین گلدیران سرویس و تعمیر شود.

خاموش و روشن شدن مداوم پکیج

هنگامی که پکیج به طور مرتب و در فواصل زمانی کوتاه خاموش و روشن می شود ممکن است شیر برقی گاز دستگاه تنظیم نباشد و یا هوای لازم برای احتراق وجود نداشته باشد. گاهی نیز رسوب گرفتگی مبدل، باعث بالا رفتن ناگهانی و روشن و خاموش شدن دستگاه می شود. رفع این مشکل نیز نیازمند سرویس تخصصی دستگاه می باشد.

 

ارور ها و کدهای خطای متداول پکیج گلدیران

در زیر فهرست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های پکیج های دیواری گلدیران که گاهی تماس با نمایندگی تعمیرات گلدیران را ضروری می سازد آورده شده‌اند:

  • ارور E1: عدم تشکیل و یا تشخیص شعله دلیل نمایش این کد خطا می باشد.
  • ارور E2: حرارت بیش از حد و فعال شدن فیوز حد دلیل نمایش این کد خطا می باشد.
  • ارور E3: خطای اشکال در تهویه.
  • ارور E4: دلیل نمایش این پیغام خطا، کمبود آب و افت فشار مدار گرمایش می باشد.
  • ارور E6: این خطا نشان می دهد که NTC آبگرم مصرفی خراب است .
  • ارور E7: این خطا نشان می هد که NTC گرمایش خراب است .
  • ارور E9: دلیل بروز این کد خطا منجمد شدن سیستم گرمایش می باشد.

 

نکات مهم در استفاده و نگهداری از پکیج دیواری گلدیران

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر پکیج دیواری گلدیران توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

  • پکیج را در بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرما زا نصب نکنید.
  • برای جلوگیری از آسیب های مربوط به نوسان ولتاژ برق، حتما از محافظ برق برای پکیج خود استفاده کنید تا برد دستگاه آسیب نبیند .
  • حداکثر دمای پکیج را چه در حالت آبگرم و چه در حالت رادیاتور بیشتر از ۶۰ درجه قرار ندهید.
  • فشار بار پکیج نباید هرگز کمتر از یک بشود.
  • با شنیدن کوچکترین صدای غیر عادی و یا چکه کردن آب از پکیج حتما با تعمیرگاه مجاز یا نمایندگی تعمیرات گلدیران تماس گرفته و موضوع را پیگیری کنید.
  • بین پکیج و وسایل اطراف آن همچون کابینت حداقل ۱۰ سانتی متر و از جلو ۴۵ سانتیمتر فاصله بگذارید.

 

هزینه های سرویس و تعمیر پکیج دیواری گلدیران

در صورتی که پکیج دیواری گلدیران شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما می‌توانند با یکی از شعب دیبا پشتیبان بعنوان نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری گلدیران تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی تلاش می کنند ایراد دستگاه را پیدا کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.
گفتنی است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ خواهد شد.

 

برخی از ویژگی های پکیج های دیواری goldiran

گلدیران نماینده رسمی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، موبایل، نمایشگرهای تجاری و صنعتی، سیستم‏ها و محصولات تهویه خانگی و صنعتی، سیستم‏ها و محصولات تولید برق خورشیدی و محصولات روشنایی LED شرکت ال‌جی در ایران بوده و علاوه بر ارائه محصول نهایی، راهکارهای تجاری را بنا به سلیقه و نیاز مشتریان ارایه می‌نماید. یکی از محصولات این شرکت پکیج دیواری می باشد. از ویژگی های پکیج های دیواری گلدیران می توان به دارا بودن سیستم مدولار الکتریکی برای کنترل حرارت آب گرم شوفاژ و آب گرم مصرفی بوسیله سنسورهای NTC، مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار، سیستم آیونایز حفاظت از شعله، سیستم ایمنی تخلیه گاز، سیستم عیب یاب الکترونیک، دارای پمپ سیرکولاسیون گراندفوس با ۳ قدرت (دور) کاری، سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش و دارای محفظه احتراق بسته می باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *