به وب سایت رسمی تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی خوش آمدید
نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی میله

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی میله

اینکه ماشین ظرفشویی میله شما چه مدلی می باشد و یا آن را از کجا خریده اید مهم نمی باشد. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه و نمایندگی مجاز دیبا پشتیبان آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات ظرفشویی میله شما با تعهد کامل می باشند.

تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما

تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار

۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی ماشین ظرفشویی میله در سریعترین زمان ممکن به محل شما

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی میله

تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی میله و مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش ظرفشویی میله در انواع مدل بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر ظرفشویی میله آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. تعمیرگاه دیبا پشتیبان دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی میله در انواع مدل ها توسط دیبا پشتیان بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات میله آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز ظرفشویی میله

این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را  تسهیل و تسریع  می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز miele می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی ظرفشویی میله و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

تعمیرات ظرفشویی شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل ظرفشویی میله خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

گارانتی سرویس و تعمیرات

اگر خرابی مجدد ماشین ظرفشویی میله شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه دیبا پشتیبان تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی دیبا پشتیبان تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی میله خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر ماشین ظرفشویی میله شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات ماشین ظرفشویی میله

با وجود اینکه برند میله به عنوان برند اول و دوم در تولید ماشین ظرفشویی در دنیا معروف است، اما ممکن است گاهی مصرف کنندگان با مشکلاتی در استفاده از آنها روبرو شوند و نیاز باشد تا با تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات میله تماس بگیرند. در این بخش به برخی از مشکلاتی که ممکن است در ماشین ظرفشویی به وجود آید و عملکرد آن را دچار اختلال کند اشاره می کنیم.

گرم نکردن آب و عدم تولید بخار

گرم نکردن آب و عدم تولید بخار توسط ماشین ظرفشویی به دلیل مشکل در المنت و یا هیت پمپ دستگاه

خشک نشدن ظرف ها در ماشین ظرفشویی

خشک نشدن ظرف ها در ماشین ظرفشویی به دلیل مشکل در المنت و یا هیت پمپ دستگاه

تمیز نشستن ظروف

تمیز نشستن ظروف توسط ماشین ظرفشویی به دلیل کثیف بودن فیلتر، کاهش قدرت موتور و….

مشکل در قفل درب

مشکل در قفل درب ماشین ظرفشویی و یا خراب بودن کلید آن  و اختلال در آغاز کار دستگاه

روشن نشدن

روشن نشدن ماشین ظرفشویی به دلیل مشکل برد کنترل اصلی

عدم تخلیه آب

عدم تخلیه آب توسط ماشین ظرفشویی به دلیل گرفتگی فاضلاب، خم شدن شیلنگ خروجی و یا مشکل پمپ تخلیه

اتصالی کردن، کار کردن مداوم و خاموش نشدن

اتصالی کردن، کار کردن مداوم و خاموش نشدن ماشین ظرفشویی به دلیل وجود مشکل در سنسور شناسایی نشتی آب

ارور ها و کدهای خطای متداول ظرفشویی میله

در زیر لیست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های ماشین های ظرفشویی میله که گاهی تماس با نمایندگی تعمیرات میله را ضروری می سازد آورده شده‌اند:

  • ارور F01 و F02: سنسور دما RTC NTC مشکل دارد.
  • ارور F11: خطای مشکل در تخلیه آب ظرفشویی.
  • ارور F12 و F13 و F14: خطای مشکل در ورود آب به دستگاه
  • ارور F15: خطای مصرف آب گرم
  • ارور F18 و F19: مانیتور حالت ایستا B3 / 4 برنامه قطع می شود و پمپ تخلیه عمل می کند. دریچه ورودی آب باز است، هنگامی که آن نباید باشد. آب سپس به دستگاه وارد می شود و پالس های غیر منتظره از جریان متر B3 / 4 شناسایی می شوند. پالس های غیر منتظره از جریان متر B3 / 4 نیز هنگامی که شیر ورودی فعال نیست فعال می شود.
  • ارور F24: تماس رله گرم کننده برنامه قطع می شود و پمپ تخلیه کار می کند.
  • ارور F25: خطای درجه حرارت. بخاری معیوب است.
  • ارور F26: دما در سنسور دمای NTC بیش از ۱۹۴ درجه فارنهایت است. رله گرم کننده را بررسی کنید.
  • ارور F40: خطای الکترونیکی، برنامه قطع می شود و پمپ تخلیه کار می کند. صفحه نمایش F40 را نشان می دهد.
  • ارور F42: منبع تغذیه اصلی در حالت درستی نیست و باید توسط یک تکنسین بررسی شود.
  • ارور F51: رله بخاری معیوب است و ارور  f51 نمایش داده می شود. اتصال از رله بخاری به ماژول الکترونیکی باز شده است.
  • ارور F52: مقدار بیش از حد مواد شوینده.
  • ارور F53: خطای سنسور سرعت
  • ارور F67: سرعت گردش پمپ به سرعت کاهش می یابد
  • ارور F68: گردش پمپ پس از خاموش شدن
  • ارور F69: پمپ گردش آب مسدود شده برنامه قطع شده
  • ارور F70: سوئیچ شناور سوئیچ پس از فعال شدن سیستم WaterProof، برنامه قطع می شود و پمپ تخلیه عمل می کند.
  • ارور F88: مقادیر نادرست یا غیرمستقیم از سنسور لرزش.
  • ارور F91: ثبت بار و اندازه بار دستگاه غیرفعال است
  • ارور F91: ثبت بار و اندازه بار دستگاه غیرفعال است

نکات مهم در استفاده و نگهداری از ماشین ظرفشویی میله

جهت بالا بردن کارایی و بالا بردن عمر ماشین ظرفشویی میله توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

  • ماشین ظرفشویی را بیش از حد ظرفیت آن پر نکنید.
  • فیلتر دستگاه را مرتبا تمیز کنید.
  • متناسب با میزان کثیفی ظرف ها برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کنید.
  • تا حد امکان ته مانده های غذا را از ظروف حذف کنید تا مانع گرفتگی پمپ و یا دیگر شیلنگ های دستگاه شوید.
  • هرگونه نشتی در ماشین ظرفشویی را جدی بگیرید.
  • از نمک های مناسب و اصلی برای ماشین ظرفشویی استفاده کنید.
  • از شوینده هایمرغوب و دارای استاندارد بالا و متناسب با مدل ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید.
  • در صورت پوسیدگی و خرابی لاستیک و چفت درب سریعا با نمایندگی تعمیرات میله برای تعویض آن تماس بگیرید.

هزینه های سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی میله

در صورتی که با یکی از مشکلات یا خطاهای ذکر شده در بالا روبرو شدید باید هر چه سریعتر با یکی از مراکز خدمات پس از فروش ظرفشویی میله تماس بگیرید و موضوع را پیگیری و رفع کنید. شما می توانید به منظور تعمیر دستگاه خود مراحل زیر را انجام دهید:

  • تماس با یکی از شعب شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان
  • مشاوره تلفنی با یکی از نماینده شرکت که آموزش های لازم را در زمینه تعمیرات تخصصی دستگاه دریافت کرده است، به منظور مشخص شدن مشکل دستگاه.
  • در صورتی که مشکل جدی نباشد با راهنمایی کارشناسان ما شما خود قادر به رفع مشکل خواهید بود.
  • اعزام یکی از تعمیرکاران متخصص ظرف مدت حداکثر ۲ ساعت، در صورت برطرف نشدن مشکل و بنا به درخواست مشتری
  • انجام تعمیرات و خدمات و دریافت فاکتور

گفتنی است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ خواهد شد.

برخی از ویژگی های ماشین های ظرفشویی miele

میله شرکت آلمانی تولید کننده‌ لوازم خانگی بزرگ و تجهیزات تجاری لوکس مستقر در آلمان است. این شرکت در سال ۱۸۹۹ توسط کارل میله و راینهارت تسینکان تأسیس شد و همواره به‌طور خانوادگی اداره شده‌ است. یکی از شاخصترین محصولات این شرکت ماشین ظرفشویی می باشد. از ویژگی های ماشین های ظرفشویی جدید میله می توان به مصرف انرژی +++A، حسگر آب، شستشوی ظروف بزرگ، تکنولوژی جدید، کیفیت ساخت بالا و قفل کودک اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *