مرکز تعمیر تلویزیون فیلیپس

اینکه تلویزیون فیلیپس شما چه مدلی می باشد و یا آن را از کجا خریده اید مهم نمی باشد. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات تلویزیون فیلیپس شما با تعهد کامل می باشند.

تخصصی ترین مرکز خدمات تعمیرات تلویزیون فیلیپس

تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما

تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار

6 ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی تلویزیون های led و lcd فیلیپس در سریعترین زمان ممکن به محل شما

مرکز تعمیرات تلویزیون فیلیپس

تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان مرکز تعمیرات تلویزیون فیلیپس در انواع مدل بصورت شبانه روزی در 7 روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر تلویزیون فیلیپس آماده ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. مرکز تعمیر لوازم خانگی دیبا پشتیبان دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات تلویزیون LED و LCD فیلیپس در انواع مدل ها توسط دیبا پشتیان بعنوان مرکز تعمیرات فیلیپس آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

مزایای استفاده از تعمیرگاه خدمات تعمیرات تلویزیون فیلیپس

این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه philips می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی تلویزیون های فیلیپس و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

تعمیرات تلویزیون شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل تلویزیون فیلیپس خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

گارانتی سرویس و تعمیرات

اگر خرابی مجدد تلویزیون فیلیپس شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه دیبا پشتیبان تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی دیبا پشتیبان تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون فیلیپس، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی فیلیپس شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

آیا ما نمایندگی تعمیرات تلویزیون فیلیپس می باشیم؟

شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان یکی از با سابقه ترین مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است که با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات دهی به شما عزیزان میباشد. مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه کلیه برندهای لوازم خانگی از جمله فیلیپس، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران میباشد. توجه داشته باشید که ما به عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون فیلیپس فعالیت نمی کنیم و زیر نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی به صورت رسمی و قانونی خدمات خود را ارائه می دهیم. شما برای تماس با نمایندگی اصلی تعمیرات تلویزیون فیلیپس خود باید از روی کارت گارانتی که در داخل دستگاه وجود دارد، با این مراکز تماس بگیرید.
لازم به ذکر است که برخی شرکت ها برای کسب درآمد بیشتر و سودجویی شرکت خود را با عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون فیلیپس معرفی می کنند و با این عنوان هزینه های بالا و غیر قانونی از مشتری دریافت می‌نمایند.

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات تلویزیون LED و LCD فیلیپس

در سالهای اخیر، تولیدکنندگان شرکت فیلیپس، به طور گسترده ای به ساخت تلویزیون های هوشمند با ساختارها و قابلیت‌های متفاوت روی آورده اند. این تلویزیون ها با توجه به قابلیت های گسترده ای که دارند از قطعات مختلف و حساسی تشکیل شده اند و ممکن است گاهی دچار اشکال شده و نیازمند سرویس و تعمیرات تخصصی شوند. در چنین شرایطی می بایست با مرکز تعمیرات فیلیپس تماس گرفته و درخواست راهنمایی نمایید.از جمله مشکلات احتمالی که ممکن است برای تلویزیون های ال ای دی philips به وجود آید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خاموش و روشن شدن تلویزیون

خاموش و روشن شدن تلویزیون به علت خرابی برد اصلی و همچنین خاموش و روشن شدن خودبخودی تلویزیون و ایجاد هاله سیاه روی تصویر به علت مشکل در بک لایت

دیر روشن شدن

دیر روشن شدن تلویزیون به علت مشکل در کابل برد اصلی

تاریک و روشن شدن تصویر

تاریک و روشن شدن تصویر از قسمت بالا یا دوتایی شدن تصویر به دلیل وجود مشکل در پنل

قطع شدن تصویر

قطع شدن تصویر تلویزیون به دلیل خرابی های موجود در برد اصلی همچنین قطع شدن تصویر تلویزیون چند ثانیه پس از روشن شدن به دلیل مشکل در بک لایت و یا لامپ های ال ای دی داخل پنل

خارج شدن از حالت استندبای

خارج شدن از حالت استندبای به دلیل مشکل برد اصلی

داشتن صدا و نداشتن تصویر

داشتن صدا و نداشتن تصویر به دلیل مشکل در یک لایت

نکات مهم در استفاده و نگهداری از تلویزیون فیلیپس

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر تلویزیون فیلیپس توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

  • دستگاه را در مکانی قرار دهید که از نور مستقیم آفتاب دور باشد و حتی الامکان نور کمتری روی صفحه تلویزیون تابیده شود.
  • تلویزیون را در مکانی قرار دهید که از دستگاه های حرارتی، رادیاتورها و رطوبت دور باشد.
  • مراقب باشید که سوراخ های تهویه پشت تلویزیون پوشانده نشود تا تبادل حرارتی به راحتی انجام گیرد.
  • تلویزیون را با فاصله مناسبی از دیوار قرار دهید تا گردش آزادانه هوا به راحتی صورت گیرد.
  • دستگاه را با پارچه خیلی خیس و تمیز کننده های شیمیایی تمیز نکنید این کار ممکن است باعث آسیب رسیدن به پنل تلویزیون شود.
  • از وارد شدن هرگونه ضربه به تلویزیون مخصوصا تلویزیون های ال ای دی که ظرافت زیادی دارند خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از آسیب های ناشی از نوسان های برق حتماً از یک محافظ و یا ترانس استفاده کنید.

هزینه های سرویس و تعمیر تلویزیون فیلیپس

در صورتی که led یا lcd و یا سایر مدل های تلویزیون فیلیپس شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما می‌توانند با یکی از شعب دیبا پشتیبان بعنوان مرکز تعمیرات تلویزیون فیلیپس تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی تلاش می کنند ایراد دستگاه را پیدا کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.
گفتنی است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ خواهد شد.

برخی از ویژگی های تلویزیون های philips

فیلیپس شرکتی هلندی و چند ملیتی تجهیزات الکترونیکی است. دفتر مرکزی آن در شهر آمستردام هلند می باشد. این شرکت، در سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس در شهر آیندهوون تأسیس گردید. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی جهان است، که شمار کارکنان آن بیش از ۱۲۲٫۰۰۰ نفر می‌ باشد و در 100 کشور جهان، خدمات خود را ارائه می‌نماید. در سال ۲۰۱۲ شرکت فیلیپس بعنوان بزرگترین تولیدکننده تجهیزات روشنایی و نورپردازی در جهان، شناخته شد. همانطور که عرض کردیم یکی از خدمات این شرکت تولید لوازم خانگی می باشد که یکی از شاخصترین آنها تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و همچنین OLED و QLED می باشد. از ویژگی های تلویزیون های جدید فیلیپس می توان به عملکرد بسیار قوی، صفحه نمایش روشن با حداکثر وضوح تصویر، ارائه تصویری یکدست و کاملا یکپارچه، پشتیبانی عالی از رنگ ها، کنتراست بسیار بالا و رنگ های بسیار عمیق و ظاهری زیبا شما اشاره نمود.

39 پاسخ به “مرکز تعمیر تلویزیون فیلیپس”

  1. سلام ال سی دی فیلیپس من روشن نمیشه و چراغ قرمز چند بار چشمک میزند . بردم نمایندگی گفتن مین بردش سوخته ایا مین برد موجود هست .۴۷ اینچ؟

  2. سلام
    ال ای دی فیلیپس ما از نوع ۷۱۰۱ و ۴۹ اینچ است
    بک لایت ان خاموش شده است ، لامپ بک لایت دارید برای این نوع

      1. سلام
        عابدین پور هستم
        بک لایت فیلیپس ۷۱۰۱ را دارید ۴۹ اینچ است

  3. سلام ال ایی دی فلیپس pfk6109 دارم مدتی هستش با کنترل و دگمه پاور خود دستگاه خاموش نمیشه منو تنظیمات ان قفل شده فلش را نشان نمیده فقط کانل عوض میشه و کم زیاد میشه کردبا کد مستر میشه ریست فکتری زد و کانال یابی کنی تنظیمات رنگ و صدا حالت معمولی رو داره راهنمایی میکنید ایراد از چی هستش ایا قابل تعمیر هستش از شهرستان بفرستم خدمتتان

  4. سلام ببخشيد برد تيكان تلويزيون ٥٥ اينچ سرى ٧١٠٠ از كجا ميشه تهيه كرد؟

  5. سلام ال سی دی‌فیلیپس مدل 47pfl8404h/12
    بک لایتش موجوده ؟ اگر بله قیمتش ؟

  6. سلام پنل ال ای دی شکسته تعویض میشه؟ باور کنید این تلوزیون تازه از کارتن در میومد که صفحه ش شکست…. 43 اینچ

  7. سلام من یک ال سی دی فیلیپس مدل ۴۲pfl9703دارم بک لایتش سوخته میخواستم بپرسم شما بک بابت این مدل را دارید اگر دارید قیمتش با اجرت تعویض چندمیشه سپاسگزارم

  8. با سلام خطهای در صفحه نمایش وجود دارد فقط قسمت چپ تلوزیون دیده میشود از تعمییر کاری پرسیدم میگه واسه فلت هستش ۱بارم درست کردن واسم اما جند ماهی بیشتر کار نکرد و دوباره همون مشگل پیش اومد میخواستم ببینم قابل تعمیر هست

  9. سلام و عرض ادب پنل تلويزيون ال اي دي شكسته است آيا موجود هست ؟ لطفاً در صورت پاسخ مثبت اعلام هزينه بفرماييد
    مدل : 47PFL4007H/12

  10. با سلام
    ما به تازگی Philips 50put6002 گرفتیم و تصویر تلویزیون فقط از رو به رو خوب دیده میشه و هر چه قدر به سمت راست یا چپ میریم تصویر کم کیفیت و سفید تر میشه راه حل چیه ؟؟؟

  11. با سلام
    تلویزیون من فیلیپس مدل 42PFL9803H/10 است و برد تیکان‌ آن آسیب دیده و در حال حاضر تصویر مه گرفته است آیا برد تلویزیون مذکر برای تعویض موجود است. البته شننیده‌ام برخی متخصصین آن را تغییر می‌کنند آیا شما می‌توانید کمک کنید

  12. سلام و عرض ادب.
    تلویزیون 65اینچ فیلیپس دارم که تعمیرکار گفته بک لایتش سوخته و گیر نمیاد. بنظر شما راه چاره ای وجود دارد؟ نمیشه بک لایت مارک دیگه ای جایگزینش کرد؟
    درضمن ساکن شیراز هستم. ممنون میشم راهنمایی کنید

  13. سلام و عرض ادب پنل تلویزیون ال ای دی شکسته است آیا موجود هست ؟اینچ43

  14. سلام و خسته نباشید تلویزیون من بک لایت خاموش شده بعضی وقتها یهو روشن میشه تصویر خوبه و یهو خاموش میشود آیا میتواند از برد باشه با تعویض برد تیکان مشکل حل میشود

    1. سلام تلوزیون ۴۷ فیلیپس ،روشن نمیشه فقط هر چند ثانیه چراغ چند تا چشمک میزنه بردم تعمییر گاه گفت مین باید جواب بده که ببینیم صفحه سالمه یانه ، حالا هم میگه مین جواب نمیده ایا قابل تعمییر هست یا نه ،؟

  15. سلام
    ال سی دی بنده بعد از تقریبا نیم ساعت خطهای مثل نویز میاد و میره
    بعضی اوقات خیلی زیاد میشه
    وقتی روشن خاموش میکنی دوباره خوب میشه و بعد از چند دقیقه دوباره نویز
    بزرگواران علت چیه؟

    1. سلام ما معمولا قطعات رو داریم. ضمنا ما نگفتیم نمایندگی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *