
تعمیرگاه دیبا پشتیبان به عنوان مرکز خدمات تعمیرات توشیبا toshiba، با تکیه بر تکنسین های مجرب و متخصص و با استفاده از قطعات اورجینال و تجهیزات و ابزار آلات خاص، انواع دستگاه ها و لوازم خانگی توشیبا را به بهترین شکل ممکن تعمیر می کند. در این مرکز تعمیرات توشیبا با رعایت اصول مشتری مداری، انواع خدمات تعمیرات، عیب یابی، فروش قطعه، سرویس دستگاه و… را می توانید با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنید. مرکز خدمات تعمیرات toshiba دیبا پشتیبان ایرانیان با مدیریت هدفمند، سعی می کند تا بهترین خدمات را برای استفاده کنندگان از محصولات این برند ارائه دهد و با استفاده از قطعات اورجینال، دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر نماید. شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به دریافت خدمات تعمیرات توشیبا نیاز داشتید، با شماره تلفن های ما تماس بگیرید و درخواست خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.
تلفن تماس تعمیرگاه دیبا پشتیبان در تهران و حومه
برای دریافت خدمات از دیبا پشتیبان، با شمارههای زیر تماس بگیرید:
- تلفن تماس دفتر مرکزی: ۰۲۱۴۷۲۷۸
- تلفن تماس شعبه شمال تهران: ۲۲۷۱۸۵۳۵ – ۲۲۷۱۷۷۹۶
- تلفن تماس شعبه غرب تهران: ۴۴۲۹۱۲۲۴ – ۴۴۲۹۱۲۵۹
- تلفن تماس شعب جنوب و شرق تهران: ۳۳۵۰۵۳۸۵ – ۳۳۵۱۴۴۶۰
مزایای خدمات مرکز تعمیرات توشیبا
- تعمیرات دستگاه در محل و عدم نیاز به حمل دستگاه و حذف هزینه های ناشی از جابه جایی دستگاه های بزرگ
- سرعت بالا در خدمات دهی، ارئه ی خدمات در کمتر از دو ساعت
- خدمات دهی فوری به تمام نقاط تهران اعم از شمال، غرب، شرق و جنوب به دلیل دارا بودن مراکز تعمیرات در سراسر استان تهران
- بهره گیری از تکنسین های دوره دیده در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی توشیبا
- ارائه فاکتور رسمی برای کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی توشیبا توسط تکنسین های این مجموعه
- ارائه ی ضمانت نامه رسمی 6 ماهه برای امور خدمات و فروش قطعه.
- امکان حمل و نقل دستگاه های کوچک به کارگاه تعمیرات توسط پیک مخصوص مجموعه
- ارائه ی مشاوره رایگان توسط کارشناسان متخصص این مجموعه
- ارائه ی خدمات در همان روز و تنها پس از 2 ساعت بعد از ثبت درخواست شما
- استفاده از قطعات اورجینال و اصلی در صورت نیاز به تعویض قطعه
- بهره مندی از تخفیفات ویژه خدمات تعمیرات در مناسبت های مختلف در طول سال
- داشتن تکنسین هایی که تخصصشان فقط تعمیرات انواع محصولات توشیبا می باشد
- پشتیبانی شبانه روزی و تمام وقت، حتی در روز های تعطیل رسمی
- وجود پرسنلی که با صبر و شکیبایی، آماده ی ثبت درخواست و پاسخگویی به پشنهادات و انتقادات شما هستند
- امکان ثبت درخواست به صورت اینترنتی و یا تلفنی
- هزینه های منصفانه و بر اساس نرخ مصوب اتحادیه
- عیب یابی دقیق و بی نقص توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه
- سرویس کامل دستگاه بعد از انجام تعمیرات
- آموزش نحوه کارکرد و نحوه نگهداری از دستگاه توسط تکنسین ها
- دریافت نظر سنجی در مورد عملکرد تکنسین مربوطه از طرف مجموعه
- رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در منزل مشتری توسط تکنسین های مجموعه
- شفاف سازی هزینه ها و ارائه ی فاکتور کتبی با جزئیات کامل اجرت و هزینه قطعات
آیا ما نمایندگی تعمیرات توشیبا می باشیم؟
شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان یکی از با سابقه ترین مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است که با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات دهی به شما عزیزان میباشد. مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه کلیه برندهای لوازم خانگی از جمله توشیبا، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران میباشد. توجه داشته باشید که ما به عنوان نمایندگی تعمیرات توشیبا فعالیت نمی کنیم و زیر نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی به صورت رسمی و قانونی خدمات خود را ارائه می دهیم. شما برای تماس با نمایندگی اصلی تعمیرات دستگاه توشیبا خود باید از روی کارت گارانتی که در داخل دستگاه وجود دارد، با این مراکز تماس بگیرید.
لازم به ذکر است که برخی شرکت ها برای کسب درآمد بیشتر و سودجویی شرکت خود را با عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات توشیبا معرفی می کنند و با این عنوان هزینه های بالا و غیر قانونی از مشتری دریافت مینمایند.
هزینه تعمیرات لوازم خانگی توشیبا
عوامل مؤثر در هزینه تعمیرات لوازم خانگی توشیبا موارد زیر هستند:
- نوع دستگاه: دستگاههای پیچیدهتر مانند یخچال یا ماشین لباسشویی معمولا هزینه تعمیر بالاتری دارند.
- میزان خرابی: خرابیهای جزئی هزینه کمتری نسبت به تعمیرات گسترده و تعویض قطعات اصلی دارند.
- نوع قطعات مورد نیاز: استفاده از قطعات اورجینال معمولا هزینه بیشتری نسبت به قطعات غیراصل دارد.
- مدت زمان تعمیر: تعمیرات طولانیتر به دلیل نیاز به زمان و تخصص بیشتر هزینه بالاتری دارند.
- محل ارائه خدمات: خدمات در محل ممکن است به دلیل هزینه رفت و آمد، کمی گرانتر از تعمیر در مرکز تعمیر باشد.
تماس با خدمات تعمیرات توشیبا
در صورت خرابی هر یک از محصولات برند توشیبا، شما می توانید با نزدیک ترین شعبه ما به عنوان مرکز خدمات توشیبا تماس بگیرید. در صورت تماس با خدمات تعمیرات توشیبا شما مطمئن خواهید بود که خدماتی را که از این مراکز دریافت می کنید، توسط کارشناسان متخصص و آموزش دیده در این حوزه انجام می شود و با مرکزی رو به رو هستید که خدمات تخصصی و اصولی را به شما ارائه می دهند و در قبال تمامی خدمات مجموعه مسئول می باشند.
همچنین توجه داشته باشید که در صورتی که دستگاه شما دارای برگه گارانتی است و تاریخ آن نگذشته، شما باید با شماره تماس روی برگه گارانتی تماس بگیرید و از خدمات و تعهدات همان مرکز بهره مند شوید، اما اگر تاریخ برگه گارانتی شما گذشته است، یا برگه گارانتی دستگاه خود را گم کرده اید، شما می توانید با تعمیرگاه توشیبا تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان ما مطرح کنید، تا اقدامات لازم جهت تعمیر یا سرویس دستگاه توشیبا شما انجام شود. بنابراین اگر ساکن تهران هستید و به دنبال مرکز خدمات تعمیرات توشیبا می باشید، می توانید هم اکنون با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل بفرمایید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه بدهند. همچنین اگر ساکن شهرستان هستید.
استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در مرکز تعمیر توشیبا
در صورتی که شما از خدمات مرکز خدمات تعمیرات toshiba مانند دیبا پشتیبان ایرانیان استفاده کنید، دیگر لازم نیست که نگران این باشید که آیا در این مرکز از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می کنند یا نه. زیرا مطمئن خواهید بود که شما بهترین خدمات را برای محصولات توشیبا دقیقا می توانید از همین مراکز دریافت کنید و اعتبار این مراکز بسیار بالا می باشد. زیرا در این مراکز برای فروش قطعات نیز فاکتور رسمی ارائه می شود، و تنها زمانی قطعه تعویض می گردد که چاره ای جز این کار نباشد، یعنی در صورتی که امکان تعمیر قطعات وجود داشته باشد، حتما به جای تعویض، قطعات تعمیر می شوند. همچنین از مهم ترین اهداف مرکز خدمات توشیبا، رضایت مشتریان بوده و هست و سعی می شود تا بهترین خدمات به مشتریان عزیز ارائه شود.
همچنین توجه داشته باشید که تشخیص قطعات اصل و تقلبی یک کار بسیار سخت می باشد، زیرا قطعات اصلی و تقلبی بسیار شبیه به هم می باشند و تشخیص آن ها کار بسیار دشواری است، و تنها یک فرد متخصص می تواند آن را تشخیص دهند، بنابراین هرگز از جایی که از معتبر بودن آن اطمینان ندارید، اقدام به خرید قطعه نکنید، و حتما از مراکز معتبر اقدام به خرید قطعه ی مورد نظر کنید. حتما به این نکته توجه داشته باشید که مراکز معتبر، حتما بعد از فروش قطعات لوازم خانگی توشیبا یا انجام خدمات تعمیرات، ضمانت نامه ی کتبی و معتبری را به شما ارائه می دهند.
سرویس در محل محصولات توشیبا در تهران
مرکز تعمیر توشیبا در تهران برای راحتی و رفاه حال مشتریان، خدمات سرویس و تعمیر دستگاه را در محل ارائه میدهد. تنها با یک تماس و ثبت درخواست از طریق وبسایت، تکنسین مجرب به محل مورد نظر اعزام میشود تا فرآیند سرویس در همان مکان و بدون نیاز به جابجایی دستگاه انجام شود.
با استفاده از خدمات سرویس در محل محصولات توشیبا در تهران، دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای جابهجایی لوازم خانگی بزرگ یا سایر محصولات نخواهد بود.
خدمات تعمیرات قابل ارائه در تعمیرگاه توشیبا
در دیبا پشتیبان خدمات تعمیرات، نصب، عیب یابی، سرویس و تعویض قطعه اغلب لوازم خانگی برند توشیبا ارائه میشود. لیست انواع لوازم قابل تعمیر توشیبا در دیبا پشتیبان را در ادامه آوردهایم:
یخچال فریزر و ساید بای ساید | ماشین لباسشویی | ماشین ظرفشویی | مایکروویو |
جاروبرقی | بستنی ساز | جارو شارژی | پنکه |
غذا ساز | مخلوط کن | گوشت کوب برقی | آبمیوه گیری |
همزن | ساندویچ ساز | وافل ساز | اتو |
کتری برقی | پلو پز | زود پز | آرام پز |
بخار پز | هوا پز | اسپرسو ساز | قهوه ساز |
چرخ گوشت | خرد کن | توستر | گریل و باربیکیو |
چای ساز | آب مرکبات گیر | بخار شو | سرخ کن |
تمامی خدمات تعمیرات قابل ارائه در تعمیرگاه توشیبا توسط تعمیرکاران با تجربه ای انجام می شود که دارای سال ها فعالیت در زمینه ی تعمیرات انواع لوازم خانگی توشیبا بوده اند. همچنین توجه داشته باشید که هر تکنسینی توانایی انجام تعمیرات محصولات toshiba را ندارد و هیچکس بهتر از تکنسین های فعال در مراکز خدمات تعمیرات توشیبا، صلاحیت لازم برای تعمیرات را ندارد، زیرا این تکنسین ها سالانه آموزش تعمیر انواع دستگاه های توشیبا را با استاندارد های فوق العاده بالا فرا می گیرند و دانش آن ها کاملا به روز می باشد و معمولا برای هر دستگاه خاص محصولات توشیبا تعمیرکار حرفه ای جداگانه ای وجود دارد، و این تعمیرکاران با تشخیص حرفه ای خود فورا مشکل دستگاه شما را بر طرف می کنند و مانع از اتلاف هزینه و وقت مشتریان عزیز می شوند. بنابراین ده ها دلیل وجود دارد که باعث می شود تا شما با خیال راحت بتوانید به مرکز تعمیرات توشیبا اطمینان کنید و دستگاه خود را به افراد غیر حرفه ای نسپارید.
اعزام تکنسین به تمام نقاط تهران در سریعترین زمان ممکن توسط شرکت توشیبا
زمانی که دستگاه شما خراب شود، شما می توانید با یک مرکز توشیبا مانند دیبا پشتیبان تماس بگیرید و درخواست تکنسین بدهید. بعد از تماس شما با مرکز تعمیرات توشیبا، کارشناس مربوطه مشکل دستگاه را از شما می پرسد و اگر مشکل دستگاه قابل رفع توسط خودتان باشد، راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهد تا ایراد دستگاه را بر طرف کنید. اما اگر لازم باشد تا دستگاه شما توسط تکنسین بررسی شود، ثبت درخواست شما انجام می شود و اطلاعات محل سکونت شما ثبت می شود. سپس تکنسین در کمترین زمان ممکن، نهایتا بعد از دو ساعت به منزل یا محل کار شما مراجعه می کند و خدمات لازم را ارائه می دهد. از آنجایی که این مرکز دارای شعب متعدد در سراسر تهران می باشد، بنابراین به خوبی تمام نقاط تهران را پوشش دهی می کند و تکنسین در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام می شود. برای ثبت درخواست تکنسین شما عزیزان می توانید با شماره تلفن های موجو در سایت در تماس باشید.
خدمات تعمیرات توشیبا در شمال، غرب، شرق، مرکز و جنوب تهران
تعمیرگاه دیبا پشتیبان بعنوان مرکز خدمات تعمیرات توشیبا با دارا بودن شعب خدمات تعمیرات در شمال، غرب، شرق، مرکز و جنوب تهران آماده ارائه سرویس خدمات به همشهریان گرامی در اسرع وقت در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و هزینه مناسب می باشد.
تعمیرات توشیبا در اقصی نقاط تهران
در دیبا پشتیبان به عنوان مرکز تعمیر لوازم خانگی توشیبا در تهران، خدمات تخصصی تعمیرات با استفاده از تجهیزات پیشرفته، قطعات اورجینال و تکنسینهای مجرب ارائه میشود.
نمایندگی توشیبا در ستارخان
خدمات تعمیر تخصصی لوازم خانگی توشیبا در ستارخان توسط تکنسینهای مجرب ارائه میگردد. ما برای هر کدام از لوازم خانگی شما، تعمیرکار لوازم خانگی توشیبا متخصص همان دستگاه را اعزام میکنیم.
نمایندگی توشیبا در ولیعصر
این شعبه خدمات تخصصی تعمیر انواع محصولات توشیبا از جمله تلویزیون، کولرگازی و یخچال و… را انجام میدهد. امکان استفاده از سرویس در محل نیز برای ساکنان ولیعصر فراهم است.
نمایندگی توشیبا در سعادت آباد
اگر ساکن منطقه سعادت آباد تهران هستید و به دنبال دریافت خدمات تخصصی برای تعمیرات لوازم خانگی توشیبا میباشید، همین حالا تماس بگیرید.
نمایندگی توشیبا در میرداماد
دیبا پشتیبان خدمات تعمیر توشیبا در میرداماد را در محل ارائه میدهد. برای تعمیرات سریع لوازم خانگی توشیبا، کافی است تماس فقط تماس بگیرید و درخواست خود را برای دریافت خدمات ثبت کنید.
نمایندگی توشیبا در پیروزی
شعبه پیروزی با تجهیزات پیشرفته و مهندسان باتجربه، تعمیر دستگاههای برند توشیبا را مطابق استانداردهای جهانی انجام میدهد.
چه زمانی با مرکز تعمیرات توشیبا در تهران (دیبا پشتیبان) تماس بگیرید؟
اگر لوازم خانگی شما عملکرد اولیه را ندارد و متوجه خرابی در آنها شدهاید، از تعمیرات بدون دانش فنی خودداری کنید. فقط متناسب با محدوده محل زندگی خود در تهران با دیبا پشتیبان تماس بگیرید و همه چیز را به تعمیرکاران مجرب ما بسپارید.
سوالات متداول در مورد تعمیرات توشیبا
اگر دستگاه پس از تعمیر دوباره خراب شود، آیا برای رفع مشکل مجدد باید هزینهای پرداخت کنم؟
خیر، در صورتی که مشکل دستگاه شما همان عیب قبلی باشد، مشکل بدون دریافت هزینه مجدد در طول مدت گارانتی در دیبا پشتیبان رفع میشود.
پرداخت هزینه تعمیر لوازم خانگی توشیبا در چه مرحلهای انجام میشود؟
هزینه خدمات تعمیر پس از اینکه مشکل دستگاه به طور کامل برطرف شد و شما از کیفیت کار رضایت داشتید، از شما دریافت میگردد.
فرآیند تعمیر دستگاه چه مدت زمان میبرد؟
مدت زمان تعمیر بر اساس نوع دستگاه و میزان خرابی آن متفاوت است.
آیا در دیبا پشتیبان، خدمات تعمیرات توشیبا در محل ارائه میشود؟
بله، نیازی به جابجایی دستگاه نیست. تمامی مراحل تعمیرات در محل ارائه میشود.